Wednesday, July 12, 2006

Løvesex og villbeistfest

Hvis jeg ikke hadde sovet så tungt hadde også jeg fått gleden av å våkne til lyden av løvebrøl og elefanthyl, idet en elefant jaget bort en løve like utenfor porten til campingplassen vår. Men jeg sov meg fint gjennom den mest eksotiske opplevelsen, og høydepunktet for min del ble løvene som gav seg til å ha sex like utenfor bilen vår (beklager fnisingen):



Litt senere var det villbeistfest på savannen:



Jeg filmet totalt sett en del fra safarien, men det viser seg nå at jeg ikke har noe øye for kameramateriale, så de fleste videoene er preget av tilsynelatende ukontrollert zooming og panning når dyrene forholdt seg rolig (dvs nesten hele tiden), angivelig i et forsøk på å sprite opp videoen. Jeg burde kanskje ikke vært så kjapp med å slakte fallskjermfilmen likevel.

Lo: Non abbiamo visto dei leopardi, ma ecco un bel ghepardo:

Cheetah

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

En blogg kan være et godt verktøy for en som i litt for stor grad glemmer de små og store tingene som utgjør livet. Dette er min reserve- hukommelse.